Avatar billede cobra20 Nybegynder
08. oktober 2006 - 19:43 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at få mit nyheds system til at virke

Hej alle eksperter,

Er der nogle herinde der kan hjælpe mig med at få mit nyhedssystem til at virke......?

Jeg har pakket det i en zip fil så hvis i lige gad at se det igennem jeg skal nemlig snart aflever det.

Nu er jeg bare ved at få grå hår at det her.

I kan hente det her...
http://eye4designs.dk/nyhedssystem.zip

Hvis i så ville være søde at sende det til mig på min mail
eye4design@it.dk i rettet udgave så ville jeg være jer dybt taknemlige.
Avatar billede jps6kb Novice
08. oktober 2006 - 20:34 #1
Hvad er det der driller?
Avatar billede cobra20 Nybegynder
08. oktober 2006 - 21:16 #2
Tja når jeg ligger den ud på serveren så viser den en fejl meddelse om at jeg skal have en menu.asp med som jeg slet har haft noget med at gøre. Jeg forstår det simpelthen ikke?`???
Avatar billede jps6kb Novice
08. oktober 2006 - 21:36 #3
Jamen, det er også rigtigt.. den linker i index.asp til den i denne linie:

<!-- #include virtual="howeb/lib/menu.asp" -->

Den mangler i lib mappen. Jeg går ud fra det er noget du har downloadet og pakket ud. Prøv at tjekke zipfilen, om den skulle være et sted. :)