Avatar billede puxz Nybegynder
08. oktober 2006 - 11:44 Der er 5 kommentarer

Driver kollision, måske

Hej eksperter

Jeg har lige købt en Asus A7 bærbar og en Brother DCP-115C printer/scanner.

Efter lige at have installeret bærbaren op som standard hvor det hele virkede installerede jeg printeren/scanneren men scanneren meldte fejl i driver.
I enhedshåndtering så jeg at mit webcam (som er et indbygget BisonCam NB Pro) nu også fejlede.
Windows XP ser de 2 enheder som billedbehandlingsenheder så det slog mig at de 2 måske kollidere på en eller anden måde.
Jeg prøvede at afinstallere scanneren igen men webcammet kunne heller ikke starte.
Så prøvede jeg sådan lidt frem og tilbage med driverne, men den bliver ved med at sige at enheden ikke kunne starte!!

Er der nogen der har været ude for noget lignende eller bare kender et svar så på forhånd TAK!!
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2006 - 16:22 #1
Har du set efter at de to corrupte enheder ikke har fået tildelt samme IRQ
Avatar billede puxz Nybegynder
08. oktober 2006 - 20:24 #2
Hvor ser jeg det?? Hvordan ændres det??
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2006 - 15:09 #3
Enhedshåndtering -> klik på + ud for enheden -> dobbeltklik på enheden -> Klik på fanebladet Ressourcer
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2006 - 18:22 #4
RESPONS ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2007 - 20:06 #5
hallo?s