Avatar billede ubej Nybegynder
08. oktober 2006 - 08:48 Der er 5 kommentarer

PHP Opgave (PENGE)

Har en opgave, skal have lavet et system, lidsom http://www.mailinglist.dk hvis det er muligt. Ikke med webdesign, kun programering :). Det skal være i PHP

Hvad vil det koste.?

Og et andet spørgsmål kræver det et godt webhotel og have sådan et nyhedsbrev script på? eller er one.com eller gigahost.dk ok?
Avatar billede leif Seniormester
08. oktober 2006 - 10:08 #1
Er det bare til et enkelt nyhedsbrev eller skal du som på mailinglist kunne oprette forskellige brugere med forskellige rettigheder med adgang til forskellige nyhedslister ?
Avatar billede ja_ Nybegynder
08. oktober 2006 - 11:59 #2
Du er velkommen til at kontakte mig på jakob@alminde.org med detaljer. Så kan vi eventuelt finde ud af en pris sammen.
Avatar billede areon Nybegynder
08. oktober 2006 - 12:22 #3
Lyder som et spændende projekt vi gerne vil byde ind på. Send mig venligst mere informationer omkring hvilke funktioner du vil have med i en version 1.
Jeg ser frem til at høre fra dig på sorensen@orangeweb.dk eller skype "thomassorensenbg" .

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede ubej Nybegynder
08. oktober 2006 - 12:29 #4
Det lidsom mallinglist.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
09. oktober 2006 - 13:10 #5
Jeg tror ikke du får lov at lave sådan et system på et almindeligt webhotel, og du vil nok heller ikke selv være tilfreds med servicen. Du er nok klar over at det ikke er en helt billig ting du spørger til her, der vil være forskel i kvaliteten på det endelige produkt og kvaliteten er proportionel med udgiften til udvikling. Jo bedre kvalitet du ønsker jo dyere bliver det endelige produkt.

Du skal også tænke marketingsmæssigt, hvad har du af fordele frem for de eksisterende konkurrenter? Kan vi lave noget specielt på dit system som giver dig en fordel? Hvilke konkurrenter har du i det hele taget? Og så videre.

Min virksomhed kan hjælpe med alt fra marketings processen, til udvikling og implementeringsprocessen. Vi arbejder i den professionelle ende af scalaen men er også klar over at der er begrænsninger når man forsøger at starte virksomhed og spørgsmålet ikke er OM der skal spares men HVOR der skal spares.

Kontakt mig endelig hvis det har interesse.

Tlf 405 11 627 , E-Mail mail@mc-solutions.dk , msn ekimrebyc@hotmail.com

  Mvh
Mikkel Christensen