Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
06. oktober 2006 - 20:11 Der er 3 kommentarer

Min router mister konstant internet forbindelsen?

Hej.
Jeg sidder med en pc på en trådløs netgear router.
Jeg har det problem at en gang hver kvarter cirka mister den forbindelsen til mit modem, og jeg skal genstarte min router.

I starten troede jeg at det var min pc der gjorde det, og prøvede at geninstalere den osv, men det hjælp ikke.

Routeren er ikke særlig gammel, så regner ikke med den er i stykker..

Jeg har også prøvet at resette min router, hvilket hellere ikke hjælper.

Så eksperter her i nogle løsninger til mig? :)

Mvh. Thomas
Avatar billede ebe Praktikant
06. oktober 2006 - 20:23 #1
prøv at koble computeren direkte til modem og se om det så er stabilt.
Avatar billede ebe Praktikant
06. oktober 2006 - 20:26 #2
ellers er det modem eller nettet..
Avatar billede rebecca Novice
06. oktober 2006 - 20:47 #3