Avatar billede bovling Nybegynder
06. oktober 2006 - 17:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Notesblok/notepad til Mac (skal kode html)

Hej alle,

Er der nogen der kan linke til en side hvor jeg, gratis, kan downloade notepad til en Mac, eller et ligende program, der kan det samme.

Skal kun bruge programmet til at ændre i koderne til min hp.

På forhånd tak.
Avatar billede sd8220 Seniormester
07. oktober 2006 - 10:54 #1
Hejsa
Mac'ens indbyggede TextEdit, som du finder i mappen Programmer er ganske glimrende ;-)
Ellers kan SubEthaEdit hjælpe dig med farvemarkering af din kode, indsættelse af  tags, preview og meget mere. Den findes endda også på dansk, og du kan hente den her:  http://www.mothsoft.dk/osx/sub.html - version 2.2 er gratis  og linket deritl findes nederst på siden.
/Sebastian
Avatar billede bovling Nybegynder
07. oktober 2006 - 12:43 #2
hvordan skal jeg gøre for at få programmet på dansk?
Avatar billede sd8220 Seniormester
07. oktober 2006 - 13:02 #3
Hejsa
SubEthaEdit er på dansk, når du kører det som en bruger, der har valgt dansk sprog. Og det gælder i øvrigt alle programmer, der er oversat, at de kører på dansk, hvis du har valgt dansk i opsætningen af din Mac - vælger du engelsk, så er programmerne på engelsk og så fremdeles.
/S