Avatar billede mads375 Juniormester
05. oktober 2006 - 19:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

sputnik tv hvorfor

Hejsa.

Nogen der har en ide om hvorfor jeg ikke kan se tv2 sputnik.
Jeg har indstalleret ´mediaplayer 10, java, shockwave og slettede mine cookies..
Den har testet mit system og det skulle være fint. Siden loader lidt og så stopper den.
Nogen der har en ide??

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede gargel Nybegynder
05. oktober 2006 - 19:19 #1
Har du prøvet at sætte sputniks adresse ind i "websteder, du har tillid til" (fjern kryds i servergodkendelse samtidig)?
Avatar billede mads375 Juniormester
05. oktober 2006 - 19:27 #2
nej hvordan gør man det??
Avatar billede mads375 Juniormester
05. oktober 2006 - 19:33 #3
har fundet ud af det, det virker heller ikke.
Avatar billede gargel Nybegynder
05. oktober 2006 - 19:36 #4
Åben Internet Explorer. Gå til Funktioner -> Internetindstillinger. Et vindue dukker op.

Klik fanebladet Sikkerhed. Marker det grønne ikon med et hvidt hak i (som hedder Websteder, du har tillid til).

Klik knappen Websteder... Et nyt vindue dukker frem.

Indtast sputnik.dk i feltet Føj dette websted til zonen. Fjern hakket fra Kræv Servergodkendelse.

Klik knappen Tilføj.

Klik OK

Klik OK igen.

Se om det løser dit problem. Ellers må vi have nogen fejlbeskeder og granske.
Avatar billede gargel Nybegynder
05. oktober 2006 - 19:36 #5
Nå ok sorry skulle have opdateret vinduet.
Avatar billede mads375 Juniormester
05. oktober 2006 - 19:42 #6
tak for hjælpen indtil videre. Det viker desværre ikke med websteder.
Jeg har sat fejlmeldingen ind dette er hvad der står:

C00D11CD: Ukendt fejl
Windows Media Player har opdaget en ukendt fejl. Det kan ske, hvis et andet program eller en operativsystemkomponent opdager et problem, men ikke kommunikerer problemets karakter til Windows Media Player.

Fejl-id = 0xC00D11CD, Betingelse-id = 0x00000000

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2006 - 20:49 #7
Hey, det er en "typisk" fejl kode fra wmp, der findes et hav af forskellige løsninger/rettelser så det kan komme til at virke..
ex:
http://msmvps.com/blogs/chrisl/archive/2004/07/27/10729.aspx

Men det er altid bare letteste at geninstallere - prøv evt den nye windows media player 11, den er noget skønnere - http://www.google.dk/search?hl=da&q=WMP+11&meta=

Virker det ikke med den nye afspiller - så skal du kigge under "forbindelse" i WMP og følge nogle af de guides om protokollerne..

held og lykke :)
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2006 - 20:53 #8
du kan eventuelt også forsøge at lokaliserer fejlen lidt yderligere..

Kan du godt se andre WMP film på nettet - ex på www.break.com, som også "streamer" gennem WMP.. Kan du se film der ?

Eller hvad med her: http://video.google.com/ ?
Avatar billede mads375 Juniormester
07. oktober 2006 - 15:29 #9
Hejsa igen.
undskyld det sene svar. Jeg kan godt afspille på google video o.s.v. Jeg har prøvet at downloade mediaplayer 11... efterfølgende siger sputnik at jeg skal individualiserer min player for at se det. Der er et link hvor man kan opgraderer playeren, men linket virker ikke.
Forslag????? :-)

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
25. januar 2007 - 12:05 #10
hvem skal have point her????
Avatar billede mads375 Juniormester
08. april 2007 - 17:04 #11
lukker også her da der ikke er kommet et svar.