Avatar billede maudy Nybegynder
05. oktober 2006 - 15:17 Der er 1 kommentar

Min Lokaleprofil bliver ikke fundet, og kan ikke indlæses?

Hejsa.

er ikke sikker på at det her spørgsmål hører under denne gruppe - men håber (: men til sagen

HVER gang jeg tænder min computer, kommer der to bokse op efter hinanden, i den første står der..

DEN LOKALT GEMTE PROFIL KAN IKKE INDLÆSES.
og så står der noget med at det er af sikkrhedsgrunde, og at hvis problemet fortsatte skulle jeg kontakte min netværks(ting)

I den anden boks, står der..

DEN LOKALE PROFIL BLEV IKKE FUNDET. DU VIL NU BLIVE LOGGET IND PÅ EN (NY BRUGER) ALLE DE ÆNDRINGER DER BLIVER LAVET - VIL GÅ TABT.

i begge bokse bliver der tælt ned fra 30-sekunder.

ER DER NOGEN DER VED HVAD DER KAN VÆRE SKAT? JEG HAR IKKE SELV EN ANELSE.

Skriver på den bruger som computeren automatisk loggede ind på - og det skal siges at jeg sagtens kan søge efter mine gamle filer, og så finde dem.

håber i kan hjælpe mig
Avatar billede gratis Nybegynder
05. oktober 2006 - 16:01 #1
det tyder på at din brugerprofil er gået i stykker, kig her, http://support.microsoft.com/kb/811151/da