Avatar billede dan_nielsen Nybegynder
05. oktober 2006 - 14:06 Der er 1 kommentar

Vise præsentation på sekundær skærm mens man arbejder på primær

Hej Eksperter.

Jeg har 2 skærme sluttet til min PC. På den sekundære skærm vil jeg vise en præsentation med nogle enkelte billeder og lidt tekst henover.

På den primære skal jeg kunne arbejde normalt, imens præsentationen står og kører på den sekundære.

Jeg har prøvet med powerpoint, jeg kan fint nok få den til at vise præsentationen på den sekundære skærm, men jeg kan ikke arbejde med alt muligt andet på min primære skærm. Hvis jeg laver noget andet stopper diasshowet med at køre. Det har jeg så fundet ud af at Microsoft bekræfter at man ikke kan med powerpoint.

Det jeg så vil høre jer om, er om der er nogen der kender et program man kan bruge til at lave sådanne præsentationer og få dem vist på min sekundære skærm imes jeg arbejder på min primære ? Der skal være nem mulighed for at kunne ændre i evt. tekst jeg sætter ind osv (Hvis muligt så ligeså nemt som med powerpoint).

Venlig Hilsen
Dan Nielsen
Avatar billede dan_nielsen Nybegynder
10. oktober 2006 - 09:04 #1
Slet ikke nogen med gode forslag ? :S