Avatar billede leasing Nybegynder
05. oktober 2006 - 13:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjernskrivebord og indstillinger på printer

Vi har nogen hjemmearbejdspladser som benytter multimaksiner - Brother MFC 8420/8440. De virker fint med print via fjernskrivebord til den printer som sidder i LPT-porten.
Der hvor problemet er at printerne har en bakke 2. Hver gang brugerne logger på via fjernskrivebord skal printeren konfigureres hver gang ved at tilføje bakke 2.

Kan det virkelig ikke lade sig gøre at printerens indstillinger gemmes et eller andet sted?
Avatar billede jansimon Nybegynder
04. december 2006 - 14:44 #1
Du burde under brugeren i AD kunne sætte en Terminal Server Profile Path indstillinger til de enkelte brugere skulle så kunne huskes fra session til session.

Mvh
Jan Simon
Avatar billede leasing Nybegynder
15. maj 2007 - 13:40 #2
Hej jansimon, den har vist ligget lidt længe. Du får lige lidt point.