Avatar billede bakkers Nybegynder
05. oktober 2006 - 10:48 Der er 2 kommentarer

Køb af ny pc

Hejsa

Jeg er endt i den situation at jeg er nød til at købe en ny pc da min nuværende er ved at stå af.

Jeg vil bare købe dele og så genbruge af dem jeg har.

Mine krav til delene er

cpu: omkring 3800+ amd processor, må gerne være boxed
bundkort: må gerne være med indbygget netkort, audio
ram: skal bare passe til cpuen
harddisk: vil gerne have en på 200GB eller deromkring
Tv-kort: skal bruge et tv kort der kan modtage analog og digital sinal

Det som jeg vil genbruge er mit grafikkort som er et agp grafikkort. Så har jeg en harddisk tror det er ide 100 interface men er overhovedet ikke sikker.

Det skal bruges som en media center pc så hvis der er andre dele som i mener ville passe bedre så sig endelig til. Jeg har en xbox som jeg bruger som extension ind til stuen så det er ikke en media center løsning som skal kunne stå i stuen jeg mangler :)
Avatar billede bakkers Nybegynder
05. oktober 2006 - 10:50 #1
Lige en ekstra ting, det er helt fint hvis delene er fra samme forhandler så jeg ikke skal bestille fra flere steder. Og prisen må helst ikke kommer meget over 3000 hvis det kan lade sig gøre da jeg også skal have en win xp media center styresystem.
Avatar billede larksen Nybegynder
05. oktober 2006 - 18:20 #2