Avatar billede bette-arne Nybegynder
05. oktober 2006 - 09:44 Der er 3 kommentarer

ASP versions test?

Jeg ved ikke meget om .ASP så er det sagt, - jeg er nybegynder med stor N.
På mit webhotel vil jeg gerne teste hvilken version af ASP serveren har, hvordan gør jeg det? Det er vel bare en fil man ligger ud på webhotellet? eller?
Avatar billede sjh Nybegynder
05. oktober 2006 - 10:01 #1
lav en file med efternavn .asp og skriv:

<%=Request.ServerVariables("SERVER_SOFTWARE") %>
Avatar billede bette-arne Nybegynder
05. oktober 2006 - 10:06 #2
Hej sjh og tak, - men det jeg får ud af det er: Microsoft-IIS/6.0

Det jeg gerne vil finde ud af er hvilken version af ASP, f.eks. om det er ASP 2.0
Avatar billede fennec Nybegynder
05. oktober 2006 - 11:01 #3