Avatar billede dkpumba Nybegynder
03. oktober 2006 - 22:00 Der er 2 kommentarer

Skift bruger uden at logge af??

Hej!

Jeg kører med MS Windows 2000. Mit spørgsmål er, at kan man skifte bruger i Windows 2000 UDEN at logge helt af?

Ligesom i Windows XP hvor man kan skifte bruger, og stadig være logget på sin egen profil..

Problemet er, at nå en anden bruger skal logge ind, så er jeg nød til at logge helt af, dvs. alle åbne programmer lukkes ned, og det er ret træls :-(  Findes der en løsning til Windows 2000?

På forhånd tak!
Avatar billede erha Nybegynder
03. oktober 2006 - 22:12 #1
Hej dkpumba,

nej desværre ikke - ikke standard, så skulle det være et 3. parts værktøj. Men jeg tvivler på at nogen har gidet gøre sig besværet - jeg kan ærlig talt ikke se et marked for et sådant produkt (når nu der er XP og snart Vista).

vh, Erik
Avatar billede dkpumba Nybegynder
04. oktober 2006 - 08:25 #2
Tak for svar, jeg må prøve at søge videre om der måske skulle være en eller anden "add-on" patch eller lign. Ellers er der jo ikke noget at gøre ved det..