Avatar billede coolerssuck Nybegynder
03. oktober 2006 - 17:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skift mellem alm. speakers og USB headset ?

Hey Eksperter !

Jeg har lige købt mig et Logitech 250 USB headset og ud over dem har jeg et par almindelige pc-højtalere med en audio udgang (det der grønne stik, aner ik hva det hedder ellers). Tror jeg har et lydkort af en art men aner ærlig talt ikke hvad det er for et, mener bare det er indbygget i mit Motherboard.

Mit problem er så at min lyd udelukkende nu vil igennem mit USB headset. Jeg vil utroligt gerne en gang imellem kunne skifte til speakers, feks når jeg ser film!

Hvordan gør jeg det nemt ?

På forhånd tak !!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. oktober 2006 - 23:58 #1
Køber en Y-adapter, så kan du både have headset og speakers sat på en gang. En sådan koster ca. 30kr.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. oktober 2006 - 00:05 #2
Avatar billede coolerssuck Nybegynder
04. oktober 2006 - 18:34 #3
Er der ikke en software løsning ? Det burde da være muligt at kontrollere om lyden skal føres ud i Audioporten eller i USB stikket fra et program ?

jeg er ikke så meget for at købe mere bras :p
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. oktober 2006 - 19:10 #4
Ja, det var derfor jeg mente det skulle vise sig under lydegenskaber. Kommer lige i tanke om at der vidst hos Skype er en guide på hvordan du får lyd til et headset via Bluetooth. Metoden må jo være lignende til dig.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:37 #5
Se bort fra kommentaren 04/10-2006 19:10:59. Det var vidst en anden tråd den skulle være havnet i.
Det er lidt synd det er et USB headset, du har købt. Det gør det noget sværere. Den eneste måde er at formentlig at skifte udgangen i XP's playkontrol.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 10:44 #6
Er du kommet videre, eller skal du have mere hjælp?
Avatar billede coolerssuck Nybegynder
22. november 2006 - 18:14 #7
Jeg ved ikke hvordan jeg giver dig point for svaret... jeg fandt det i Lydegenskaber. :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 18:55 #8
Jeg putter dette svar og du accepterer.