Avatar billede henrikpm Nybegynder
03. oktober 2006 - 11:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pc kan ikke finde grafikkort

hej.......

Jeg har en bærbar aspire 1520.
Mit problem er at den ikke kan finde mit grafik kort. Jeg har prøvet at downloade drivers fra acers hjemmeside, men det hjalp ikke. Jeg mener der er et NVIDIA GeForce FX Go5700 der sidder i.

hvad skal jeg gører nogle forslag?
Avatar billede gratis Nybegynder
03. oktober 2006 - 12:51 #1
Everest Home (freeware] ka vise dig præsist hvilket kort du har i maskinen og linker til driver download, http://www.majorgeeks.com/download4181.html
Avatar billede thegenuine Praktikant
03. oktober 2006 - 13:02 #2
Hvorfor henter du ikke driveren til dit grafikkort på NVIDIA's hjemmeside?

Tak, for link, gratis - den er tilføjet foretrukne. ;o)

Held og lykke!
Avatar billede lzs Nybegynder
03. oktober 2006 - 16:57 #3
du kan også i kør skrive dxdiag (tryk enter hvis det popper noget op, gør der kun første gang) derefter trykker du på fanebladet skærm og under navn står navnet på grafikkortet. bagefter skriver du lige hvad grafikkortet hedder og så kan vi linke til den rigtige driver :P
Avatar billede henrikpm Nybegynder
03. oktober 2006 - 17:16 #4
tak for det