Avatar billede gitteihe Nybegynder
03. oktober 2006 - 10:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lave farve om på et billede

Jeg har et billede med en hånd jeg gerne vil have lave i en anden farve end den oprindelige.
Jeg har forsøgt med Magic Wand Tool, men resultatet bliver ikke godt.Hvad gør jeg så?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
03. oktober 2006 - 10:36 #1
Prøv med Hue Saturation.
http://iit.bloomu.edu/vthc/Photoshop/enhancing/hue&saturation.htm

Her har man bare lysnet billedet, man kan også ændre i farverne.
Avatar billede bjarnefrimann Nybegynder
03. oktober 2006 - 10:49 #2
Du bruger magic wand eller et andet slice tool.. makere det du vil have i en anden farve og klipper det ud og sætter det ind i et nyt lag, derefter skulle det være lige til, ved at ligge forskellige effekter på det nye lag..
Avatar billede coderdk Praktikant
03. oktober 2006 - 10:52 #3
Kan du ikke bruge "Replace color"? Mener den er i Image-menuen, samme sted hvor du kan rette levels, hue/saturation osv