Avatar billede chrbah Nybegynder
02. oktober 2006 - 22:19 Der er 4 kommentarer

Eksport af jpg

Jeg forsøger at eksportere et snap shot billede lidt i stil med et print.
Dette skule helt ske ved et key press.
Min platform er flashMX
Avatar billede tribalroots Nybegynder
03. oktober 2006 - 01:41 #1
Ikke sikker på jeg er helt med, ønsker du det skal sættes op som en hotkey, eller hvad, og er det i selve swf'en eller når du selv sidder og mod'er inde i flash?

Inde i selve flash: Edit -> Keyboard Shortcuts -> File -> Export -> Export Image.
Avatar billede chrbah Nybegynder
03. oktober 2006 - 14:31 #2
Undskylder uklarheden

Det er fra swf’en og fra en hotkey for der er bevægelse er i forbindelse med muse flyt.
Avatar billede tribalroots Nybegynder
03. oktober 2006 - 15:09 #3
Ok, selvom din nye forklaring også er lidt hazy, tror jeg nu jeg ved hvad du mener. Den er godt nok lige kompleks, men prøv at tjekke denne tutorial ud:

http://www.sephiroth.it/tutorials/flashPHP/print_screen/index.php
Avatar billede chrbah Nybegynder
03. oktober 2006 - 17:36 #4
Jep mit mellem navn er hazy

Jeg har kikket på den og ja den er lidt kopeks specielt når man ikke kender noget til php.
Men mit problem ligger også i at det helst skulle være en fil og ikke noget med at importere fra eller skrive på en server. Dvs. En fil som der kan linkes til og afspilles på flere hjemmesider.