Avatar billede exposure Nybegynder
02. oktober 2006 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MCE hauppauge TV hakker

Hej Alle

Har nu prøvet alle ting for at få det til at virker. Sidder med en Media Center maskine med et Happauge WinPVR 150. Efter noget tid, når jeg ser fjernsyn er det begyndt at hakke en gang i mellem. Har prøvet at opdatere driverne til tuner kortet, leget med forskellige decoderer, men intet ser ud til at virke. Når hakket kommer har jeg prøvet at spole tilbage og se det igen og hakket kommer igen. Dette får mig til at tror at det er tuner kortets encoder der er noget galt med.

Nogle idéer?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. oktober 2006 - 02:09 #1
Der var én der for nyligt spurgte om det samme, tror det var under hardware. Måske 2-3 uger siden. Han havde kun problemet i Media Center, ikke hvis han brugte hauppauges egen software. hvordan ved dig?
Avatar billede exposure Nybegynder
03. oktober 2006 - 22:14 #2
Har desværre ikke prøvet andet en med MCE. Prøver og se om jeg kan finde den omtalte tråd.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. oktober 2006 - 23:45 #3
Jeg har ledt og ledt - forgæves. Bruger ikke MCE, men der er noget med at man skal bruge en MCE driver. Gør du det?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. oktober 2006 - 09:49 #4
??
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. oktober 2006 - 21:55 #5
???
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. november 2006 - 09:14 #6
Lidt respons.
Avatar billede exposure Nybegynder
11. december 2006 - 22:58 #7
Undskyld den meget lange svartid. Købte et nyt kort og det løste problemet