Avatar billede chris... Nybegynder
02. oktober 2006 - 16:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stofanet og at sende mails

Hey. Nu er jeg lige flyttet på et kollegie i Aalborg, der har stofanet som udbyder.
Jeg kommer tidligere fra tdc.
Nu kan jeg så ikke sende mails, og da jeg ikke har fået vores internet oplysninger endnu, har jeg ikke mulighed for at logge ind på stofanet for at få fat i deres email oplysninger.

Jeg bruger stofas smtp:  mail1.stofanet.dk

og får så følgende fejl: (link) - www.mysteryland.dk/test.jpg

Jeg har prøvet at ændre lidt på mail indstillingerne, men det ændrer ikke på min fejl.

Hvorfor kan jeg ikke sende mails? - og kan en eller anden i givet fald give mig den rigtige smtp/vise mig deres indstillinger til at sende stofa mails.......

Christian
Avatar billede chris... Nybegynder
02. oktober 2006 - 16:55 #1
Avatar billede 7degreez Praktikant
02. oktober 2006 - 17:05 #2
tror pop og smtp hedder home1.stofanet.dk og dit brugernavn er ikke din mail men kundenr ex. 2325253m001 og password
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2006 - 17:35 #3
mail1.stofanet.dk er rigtig nok når det jo er stofanet,
men du kommer ikke igennem til stofanet uden du har et kunde nr.
og password fra stofanet.
Avatar billede summer Mester
02. oktober 2006 - 18:33 #4
Læs lidt om det her: https://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=stofanet
Eller gå hen til Stofa butikken på Vesterbro.
Avatar billede chris... Nybegynder
02. oktober 2006 - 20:03 #5
Jeg skal vel i så fald logge på stofas smtp med kdnr/pass.
Det må jeg se at finde ud af hvordan jeg skaffer. takker
point hvis i er interesserede..
Avatar billede summer Mester
02. oktober 2006 - 20:53 #6
Hvis det er stofanet du vil have, er der ikke andre muligheder. Det er jo også Stofa der formidler kabel-TV i Aalborg, så du har sikkert antennekablet installeret.