Avatar billede grie Nybegynder
02. oktober 2006 - 12:59 Der er 1 løsning

Computer genstarter hele tiden

Jeg kan ikke komme "rigtig" på computeren, for hver gang den startes op, agerer den som om jeg har trykket f8, og lige meget hvilken opstart jeg prøver (fejlfinding med eller uden netværk eller alm. windows) genstarter maskinen og ender tilbage på fejlfindingsopstart.
Jeg har checket disken for virus og malvare (både med egen antivirusprogrammer og online programmer, men dette har ikke løst problemet.
Hvad gør jeg?
Avatar billede grie Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:19 #1
har beklageligvis oprettet spørgsmålet to gange