Avatar billede kneppepoliti Nybegynder
02. oktober 2006 - 11:59 Der er 1 løsning

Applet låst i Internet Explorer

Hej

Jeg har et lille problem.

Jeg har lavet en Applet, der indtager input fra musen, og det fungerer såmænd fint nok...

Appletten har en lille loader der kører i starten, og mit problem opstår hvis jeg under loadingen holder musen stille, så sker der ingenting i appletten, når jeg bruger musen på den efterfølgende... Billedet står stille.

Hvis jeg så lige skifter til et andet af mine åbne vinduer, og så tilbage igen, så virker musen pludselig fint, og appletten har ændret i billedet i forhold til hvordan jeg brugte musen før, da den ikke opdaterede billedet...

Er der nogen der har oplevet det samme, og evt. har et hint til, hvor det er jog går galt i byen?
Avatar billede kneppepoliti Nybegynder
09. oktober 2006 - 11:23 #1
Fandt løsningen.