Avatar billede glargaard Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FTP server - hvordan

Hej

Jeg skal sætte en ftp server op på en server, der kører win 2000 server edition - er der nogen der har en god guide til hvordan dette gøres?
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2006 - 10:54 #1
Hvilken FTP-server software vil du anvende?

Jeg anvender selv SERV-U (http://www.serv-u.com/) og er rigtigt godt tilfreds.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
02. oktober 2006 - 10:56 #2
kontrolpanel - add/remove programs windows components - application server - IIS flueben i FTP server
Avatar billede glargaard Nybegynder
02. oktober 2006 - 11:09 #3
Jeg skal bruge Microsofts eget software, da det er en server der skal styre overførsler mellem SAP og et timeregistreringssystem.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
02. oktober 2006 - 13:21 #4
det er også hvad jeg har beskrevet ;)