Avatar billede duedue Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

"Andre brugere logget på"

Hej. Jeg har en small business server hvorpå der er tilsluttet 7 klienter hvor en logger på via fjernadgang. Når jeg skal lukke serveren ned om aftenen, siger systemet at der er logget brugere på serveren, men der er ingen logget på så vidt jeg kan se. Hvad kan det skyldes?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
02. oktober 2006 - 10:34 #1
hvordan "ser" du om andre er logget på ?
Avatar billede duedue Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:39 #2
Under Terminal Services Manager. Alle klient computere er også slukket når jeg lukker ned...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
02. oktober 2006 - 10:53 #3
det er nemmere (hurtigere) at se det i joblisten, og fanebladet users.
Avatar billede duedue Nybegynder
02. oktober 2006 - 11:17 #4
Ok, men det er samme sag ik'? Under users i joblisten, fremgår kun den user som logger på via Terminal server ligesom man ser det i Terminal Services Manager. Men problemet er der stadig når jeg lukker serveren, altså at den siger der er brugere logget på systemet, selvom ingen fremgår som active?
Avatar billede duedue Nybegynder
06. november 2006 - 10:19 #5
Takker for svar.
Avatar billede duedue Nybegynder
06. november 2006 - 10:20 #6
Prøver lige igen.
Avatar billede duedue Nybegynder
06. november 2006 - 10:23 #7
Skriv lige et svar så jeg kan acceptere
Avatar billede niels_hansen Praktikant
06. november 2006 - 13:40 #8
det er lidt svært nu du har lukket spørgsmålet ;)
Avatar billede duedue Nybegynder
08. november 2006 - 08:54 #9
Ja sorry, jeg kludrede total i det. Kan jeg oprette et nyt spørgsmål som du kan sende et svar på, eller hvad er lettest?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. november 2006 - 10:13 #10
det gør ikke noget, men en anden gang så læg ikke selv et svar medmindre du vil beholde pointene, så kan det nemlig ikke ske ;)