Avatar billede thunderspike Nybegynder
30. september 2006 - 21:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sletning af kalender i Outlook

Hej

Jeg har lagt mit turskifte ind i Outlook's kalender. Nu skal vi have nyt turskifte og jeg vil gerne slette alle de eksisterende data, så jeg kan oprette en ny kalender. Hvordan gør jeg det ??. Kan ikke umiddelbart gøre det og kan ikke finde noget i manualen.

Mvh

Jes
Avatar billede ebe Praktikant
30. september 2006 - 23:04 #1
nu er min på engelsk.. men hvis du går ind i kalenderen, files, folder, delete calendar.. så sku den være væk... om det kun er data som der bliver fjernet eller hele kalenderen ved jeg ikke.... du har muligheden for alt lave en ny folder
Avatar billede thunderspike Nybegynder
01. oktober 2006 - 12:07 #2
Det kan jeg også godt finde frem til, men slet kalender er ikke highlightet.
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2006 - 12:30 #3
øv.. det er det hos mig
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2006 - 12:32 #4
Avatar billede thunderspike Nybegynder
01. oktober 2006 - 13:17 #5
Tak for det. LIge hvad jeg havde brug for.
Avatar billede thunderspike Nybegynder
01. oktober 2006 - 13:23 #6
Hvordan er det lige, at man giver pointsene ?. Det er vist for lang tid siden, at jeg har været på.
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2006 - 13:23 #7
Så er du jo dobbelt heldig! Du har fået hvad du ville have, og dine points tilbage :)
selv tak!
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2006 - 13:28 #8
Nu har jeg også lagt et svar, så skal du bare acceptere mit... loolll..
Avatar billede thunderspike Nybegynder
01. oktober 2006 - 13:30 #9
Gik den igennem
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2006 - 13:39 #10
Ja, takker mange gange :)