Avatar billede kkejser Nybegynder
30. september 2006 - 19:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne nogle hjemmesider,

Jeg har et problem med min bærbare computer som jeg simpelt ikke kan åbne andre sider med end google.dk jeg har prøvet at formatere computeren, og dette har ikke hjulpet, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det. Min første tanke var det kunne være virus i MBR. (Men har ikke scannet for det, kan ikke finde et program der kan det.)
Håber på hjælp
Mvh Kent Kejser
Avatar billede kkejser Nybegynder
30. september 2006 - 19:51 #1
Jeg har prøvet både med internet explore og firefox.
Avatar billede haci_87 Nybegynder
30. september 2006 - 19:55 #2
sidder du bag en server?
Avatar billede kkejser Nybegynder
30. september 2006 - 19:59 #3
Ja det gør jeg, min stationære computer er monteret med 2 netkort, og det ene er opsæt til at sende signalet videre, men jeg har prøvet med an af mine kammeraters bærbare og der er ingen problemer. der virker det perfekt. Jeg har også pbøvet at koble den direkte til vores modem.
Avatar billede ebe Praktikant
30. september 2006 - 23:38 #4
Det lyder helt forkert og ret spændende. En virus i MBR kan ikke gøre det, jeg kender i hvertald ikke nogen. Er det du siger, at selvom du med google søger et emne, at du ikke kan få søgeresultater og åbne dem? Du kommer bare tilbage til google startsiden?
Avatar billede kkejser Nybegynder
01. oktober 2006 - 00:06 #5
Jeg kan åbne google, og foretage søgninger. og den skriver søgeresultater. lige meget hvad jeg søger på så kommer det frem. men når jeg skal åbne en hjemmeside så kan siden ikke åbnes.
Avatar billede kkejser Nybegynder
01. oktober 2006 - 00:13 #6
Computeren har været under angreb af den såkaldte msn orm, og det er efter dette angreb at computeren er gået død.
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2006 - 00:14 #7
prøv at skrive http://195.137.194.128 i adressefeltet i internet explorer og se hvad der sker.
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2006 - 00:16 #8
ormen burde være væk efter formatering og genindstallering.
Avatar billede kkejser Nybegynder
01. oktober 2006 - 00:31 #9
Ja det er prøvet nu, den skriver bare i bunden af firefox. venter. Jeg har lige kørt adware på den, og den fandt 10 kritiske, de er fjernet men det har ikke hjulpet.
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2006 - 00:44 #10
Jeg kan ikke hjælpe dig videre. Men du kan downloade og køre hijackthis og lægge en log-fil i et nyt spørgsmål, så er der nok nogen som kan hjælpe dig videre.
Avatar billede kkejser Nybegynder
01. oktober 2006 - 00:50 #11
Jeg har pludselig fået hul igennem. ved ikke hvad der er sket. Men den ip du gav kan den ikke åbne. men min stationære kan godt. Hvad er grunden til dette?
Avatar billede kkejser Nybegynder
18. januar 2007 - 22:38 #12
na