Avatar billede steen_hansen Forsker
17. maj 2001 - 14:14 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

HASTER! Driver til skærmkort HASTER!

Jeg sidder med en pc, som er meget langsom. Der er ingen konflikter eller fejl i enhedshåndtering, men når jeg skifter opløsning og farve, er den MEGET lang tid om at genstarte Windows, så jeg mistænker driveren for at være beskadiget.

Jeg har så været inde for at downloade en driver fra www.ati.com. Men her er det, at forvirringen opstår. Kan nogen hjælpe mig med den nøjagtige stå og den korrekte driver? Kortet står som Ati Rage 128 Magnum SG AGP (English). Det haster temmelig meget
Avatar billede fcs Novice
17. maj 2001 - 14:18 #1
Avatar billede fcs Novice
17. maj 2001 - 14:19 #2
The RAGE FURY, RAGE MAGNUM, XPERT 2000, XPERT 128, XPERT 99 and ALL-IN-WONDER 128 all use the same RAGE 128 Display Drivers and software.

Derfor er det det link jeg kom med ovenfor du skal bruge. Klik på det styresystem du har og så skulle den være der!!
Avatar billede makse Nybegynder
17. maj 2001 - 14:20 #3
Avatar billede martin_sj Nybegynder
17. maj 2001 - 14:20 #4
Avatar billede davs Nybegynder
17. maj 2001 - 14:20 #5
Avatar billede fcs Novice
17. maj 2001 - 14:22 #6
martin sj og davs>> I er ca. 2 minutter for sent på den ;-)
Avatar billede davs Nybegynder
17. maj 2001 - 14:23 #7
Manglende opdatering fra eksperten... :-(
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. maj 2001 - 14:58 #8
Tak for hjælpen, drenge! Kom helt bort fra det, men her er Jeres point. fcs kom med svaret først, så han får mest.

Kan i ha\' en go\' weekend! :o)

/Steen
Avatar billede fcs Novice
25. maj 2001 - 17:14 #9
Takker ;-)