Avatar billede mr-s Nybegynder
30. september 2006 - 16:53 Der er 3 kommentarer

Fra Scart til Mini DVI

Kære eksperter.

Jeg har lige fået anskaffet mig en iMac intel core 2 duo. Da jeg købte den viste jeg at jeg bl.a skulle bruge den til at overføre alle mine gamle VHS bånd, og få dem brændt ned på DVD. Min VHS optager har kun scart og audio ud/indgange. På bagsiden af min iMac sidder der en Mini DVI port. Mit spørgsmål er så hvad jeg skal bruge af kabler/adaptere for at forbinde de 2 enheder, så jeg kan for overspillet mine VHS film til min iMac? Det skal helst kunne betale sig, og ikke være alt får dyrt.

På forhånd tak..
Avatar billede mr-s Nybegynder
03. oktober 2006 - 13:50 #1
Kom nu, er der ikke nogen der kan hjælpe?
Avatar billede henninga Novice
10. oktober 2006 - 21:02 #2
Måske du kan bruge disse oplysninger:  http://en.wikipedia.org/wiki/Mini-DVI
Det ser ikke ud til at være en indgang.
Men MAC har vel ILink (FireWire) hvor du kan sætte en adapter til.
Avatar billede mr-s Nybegynder
11. oktober 2006 - 13:42 #3
Hvor kan man få sådan en adapter?