Avatar billede rasmustj Nybegynder
30. september 2006 - 12:48 Der er 5 kommentarer

Kan ikke logge på to hjemmesider, heraf min e-mail (Hotmail)

Hej eksperten!
Håber godt nok i kan hjælpe mig.
Jeg kom hjem fra hospitalet i onsdags, hvor jeg ikke havde brugt min pc siden søndag, og nu kan jeg ikke komme på min hotmail, og et forum jeg sidder og kigger på. Jeg har prøvet at systemgendanne og slette alle cookies, temporary internet files osv. osv.
Men intet hjælper. Normalt kører jeg Avant browser (IE browser), men har ligeledes forsøgt med direkte IE 7 og Firefox.

Nogen der kan hjælpe mig med mit problem?

På forhånd tak,
Rasmus
Avatar billede jop... Nybegynder
30. september 2006 - 13:17 #1
Kommer den med fejlmeddelser eller?
Avatar billede rasmustj Nybegynder
30. september 2006 - 13:31 #2
Jah den kommer som hvis man taster en side forkert ind, du ved "siden du har indtastet..". Har prøvet på min anden, stationære, computer på det samme netværk, den kan heller ikke komme ind på de sider?

Så nu får jeg mine venner til at tjekke de sider for mig, fra deres computere :(
Avatar billede newts Nybegynder
01. oktober 2006 - 11:01 #3
HVis du har "POPupBLOKKER slået til og du ved et uheld har markeret de 2 sider som blokeret, skal du blot markere dem som åbne igen.
Hvis du har en avanceret ruter, kan det være at der er en der har været inde og sætte de 2 sider som "blokeret".
Har prøvet det med sønnen, da han ikke ville give tilskud til betaling af internetopkoblingen. Han betalte dagen efter....
Din PC kan være hakket. Prøv at "låne" en bærbar og sæt den til nettet for at se om
de kan komme på. Hvis de kan men du ikke kan, er fejlen i din PCer, og så er det bare systematisk at gå den efter. Evt total geninstaller den.
Venlig hilsen Niels Erik Winther
Avatar billede rasmustj Nybegynder
02. oktober 2006 - 08:30 #4
Jeg tror det er min router, da jeg heller ikke kan komme på på min anden computer på netværk. Men sidder nu på skolens netværk og der kører de fint igennem?

Men kan routeren selv gøre dette lige pludselig? Har ikke rørt dens indstillinger i evigheder?

- Rasmus
Avatar billede newts Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:47 #5
Prøv at genstarte den. Sluk den i 30 sekunder og så genstart den.
Der er rutere der her mulighed for at blokere for bestemte sider.
Ligeledes er der udbydere der "beskytter" mod misbrug.
Normalt bliver man orenteret om evt forandringer, men ikke altid.
Kontroler evt om der er nogen som har hakket ind og lagt blokeringerne in i ruteren.