Avatar billede mugisteen Nybegynder
30. september 2006 - 12:40 Der er 1 kommentar

Sony DARRD100

Hej

Jeg står og mangler et nogenlunde surroundsæt - og er slet ikke nogen haj på området.

Så jeg har fået tilbudt et Sony DARRD100 (home cinema set) til 4000,- i KT Radio. Jeg vil høre om dette er et godt køb til de pengene? eller  kan få noget bedre til pengene? Eller måske nogle der har erfaringer med DARRD100?

Jeg har desvære kun 4000,- at bruge i denne omgang.

Link til produkt:
http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=DAR-RD100&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=HCS+Cinema+Surround+Kit

God Weekend :)
Avatar billede tramm Nybegynder
03. oktober 2006 - 13:58 #1
Er det til computeren eller til anlæg/tv/dvd?

Jeg har selv købt for ikke så lang tid siden, men vil med 110% anbefale dig at købe et Logitech z 5500 som det på linket:

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2177,CONTENTID=9486

Det kan sættes optisk eller coax imellem, så det skal nok kunne lade sig gøre i de fleste tilfælde.

Det koster ikke de 2999 de viser på siden, men kan godt får til lige under 2500,-
Sættet er THX certificeret, så du skal ikke være nervøs for kvaliteten af nogle af komponenterne.
Tit nå man køber samlede sæt følger subben heller ikke helt med i top, men det er ikke tilfældet her... Den her kan spille trusserne af naboens datter ;)

/Tramm