Avatar billede gtapsykoen Nybegynder
29. september 2006 - 19:04 Der er 15 kommentarer

giv et bud på den ultimative PC screen

Hej , jeg skal have en sk¿rm og det skal v¿re den bedste/fedeste der findes! :-) - (prim¿rt til grafik (adobepakken) samt 3dMax) (spil er sekund¿rt)

kom med et bud på en sk¿rm (eller sk¿rm set-up) som du villle v¿lge hvis der var frit valg på ALLE hylder :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
29. september 2006 - 19:15 #1
så skulle det helt klart være 2 stk af denne dell skærm i max opløsning :D

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&sku=52660&category_id=6198&first=true&s=dhs&cs=dkdhs1
Avatar billede gtapsykoen Nybegynder
29. september 2006 - 19:22 #2
er det her 30" godt som det ser ud?:
http://www.apple.com/displays/specs.html
Avatar billede gtapsykoen Nybegynder
29. september 2006 - 19:24 #3
den dell ser ozze fed ud:)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
29. september 2006 - 19:32 #4
den apple skærm har desværre det minus at der er problemer med at skrue up for baggrundslyset..
Avatar billede zenze Nybegynder
29. september 2006 - 21:55 #5
EIZO FlexScan S2410W bliver af anmelderne rost for sine præstationer. Den er dyr, men med specifikationerne pengene værd:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=159747
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. september 2006 - 22:08 #6
EIZO var formel 1 indenfor CRT, det er de vel også med fladskærme. Så jeg ville kigge efter EIZO.
Avatar billede zenze Nybegynder
31. oktober 2006 - 22:22 #7
Nu har jeg kørt en uges tid med min nye Eizo S2410W-BK indkøbt hos PC-OK eBay store til 8K mod den danske pris på 12K.
Det er absolut en lækker skærm, som jeg klart kan anbefale. Ultimativ lækker.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. oktober 2006 - 22:51 #8
Hvordan ser en så dyr skærm ud i de lavere opløsninger? Har den samme problemer som andre fladskærme med dårlig grafik?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 12:48 #9
??
Avatar billede zenze Nybegynder
22. november 2006 - 15:04 #10
Den ser i hvert fald også godt ud, når opløsningen er 1280x1024. Har ikke prøvet andre indstillinger.
Avatar billede zenze Nybegynder
22. november 2006 - 15:06 #11
... hvis det var spørgsmålstegn til mig:-)
Avatar billede venturer Nybegynder
22. november 2006 - 15:15 #12
Jeg vil mene Apple skærmen er et godt bud. Som sagt mangler den lidt lysstyrke, så den er bedst velegnet til de mørke aftner.

Jeg har selv set en Samsung 244T i brug og var meget imponeret.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=171583

Apple hvis opløsning og størrelse er vigtig. Samsung hvis lysstyrke er vigtig. Farverne er rigtig gode på dem begge.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. juli 2007 - 15:23 #13
Skal vi lukke her?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. august 2007 - 11:38 #14
gtapsykoen: Var det ikke en ide at følge op på dette spørgsmål!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 00:01 #15
Dårlig karma...