Avatar billede grimbeast Nybegynder
29. september 2006 - 11:03 Der er 3 kommentarer

Adgang til Outlook fra ASP.NET

Hej Alle

Håber at jeg kan få nogle input herfra.

Vi er pt. i gang med at skrive en større ASP.NET applikation.
Vi har den udfordring at vi skal kunne kommunikere med Outlook herfra, dvs. vi skulle gerne kunne sende aftaler direkte ned i kalenderen, læse direkte i den, for at finde ud af om tiden er optaget etc.

Problemet består i at vi er temmelig meget på bar bund i hvordan vi skal gribe opgaven an.

Vi kredser omkring at skrive en eller anden form for komponent som vi kan installere ude hos brugerne, som vi så kan kommunikere med, muligvis noget ActiveX - men vi har ikke den store erfaring i mulige løsninger.

Alle forslag er velkomne.
Avatar billede neoman Novice
29. september 2006 - 17:11 #1
Jeg ville foreslå at i kigger, og evt. melder jer til på www.outlookcode.com - de har hjulpet mig med diverse outlook-programmeringsting derinde, og der er et forum hvor der på forunderlig vis plejer at fremkomme et svar rimeligt tjept :-)
Avatar billede neoman Novice
29. september 2006 - 17:26 #2
Her er noget som nok burde vise jer lidt på vej : http://www.outlookcode.com/d/index.htm#dotnet
Avatar billede grimbeast Nybegynder
30. september 2006 - 18:17 #3
Hej Neoman

Tak for input - så vidt jeg kan se så drejer alle artiklerne sig, om klientapplikationer.

Den del af det har vi styr på ;-) - problemet er at vi skal have en eller anden dims på klienten som vi kan kommunikere med fra en asp.net side.