Avatar billede kesh Nybegynder
28. september 2006 - 20:59 Der er 2 kommentarer

Acer Ferrari 3400 OC Muligt?

Hey.

Jeg vil lige höre om det er muligt at overclocke min amd64 3000+.
Jeg fik at vide at den kunne klare at köre 2.4Ghz, kan en af alle de dygtige herinde svare på det??

Ps.
Der er ikke adgang til FSB i bios.

200 point til bedste svar.
\\KESH
Avatar billede webdesigner Praktikant
28. september 2006 - 22:08 #1
jeg vil fra råde over clocking på laptops generelt da de ikk her så meget airflow..
Avatar billede zalam Nybegynder
03. oktober 2006 - 13:45 #2
Langt de fleste bærbare kan ikke overclockes - i hvertfald ikke fra bios.

Måske kan du finde et oc tool til windows, men som "webdesigner" også siger så er det dumt og overclocke en bærbar af flere grunde.

For lavt airflow = for høj tempreratur.
Kortere batteri levetid.
Typisk også mere larm - blæser skal køre hele tiden.