Avatar billede enchant Nybegynder
28. september 2006 - 18:10 Der er 7 kommentarer

Canon pixma ip 5200 vil ikke printe

Jeg bliver ved med at få denne fejlmeddelse når jeg vil printe ud..

More than one int tank of the following color is installed  - Magneta (8)
Use only one int tank per color at a time..

Det er de samme patroner der sidder i da jeg købte den... Har prøvet at tage den ud, tage alle sammen ud og i igen... Intet virker

Håber at der er nogle kyndige folk der kan hjælpe
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. september 2006 - 18:30 #1
Det lyder meget underligt, der sidder ikke en stor fedtplet på chippen på blæktanken?.
Jeg har ¨åde 5200 og 6600 fra Canon og den medd. har jeg endnu ikke set.
Avatar billede enchant Nybegynder
28. september 2006 - 18:56 #2
Har prøvet at undersøge for fedtpletter, men synes ikke der er noget. En enkelt gang imellem er jeg heldig at den kan printe.. men så slukker jeg og så kan den ikke igen bagefter.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. september 2006 - 19:41 #3
Jeg har siddet og ledt i manualen efter noget der ligner dit tilfælde, men det kan jo selvfølgelig ikke finde.

Jeg vil lige give et par ting til afprøvning, og undskyld hvis du allerede har prøvet, men det er sådan lige det jeg nu og her vil prøve.

Afinstaller hele molevitten og sluk maskinen så den helt glemmer den printer, genstart og installer den igen.

Tag alle blækpatronerne ud af og sæt dem i igen, det har dui sikkert prøvet allerede.
Magneta sidder som nummer 4 fra venstre ik.
Avatar billede enchant Nybegynder
29. september 2006 - 20:55 #4
Jo den sidder som nummer 4  fra venstre
Avatar billede enchant Nybegynder
16. juni 2007 - 10:27 #5
Hmm... Tror jeg vil kontakte Canon. Men tak for hjælpen
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. juni 2007 - 13:15 #6
Den har jeg også lige haft, kiggede på alle de små patroner og skiftede Magenta og nu er alt normalt
Avatar billede enchant Nybegynder
11. juni 2008 - 11:49 #7
Skal du have point?