Avatar billede iss Novice
27. september 2006 - 21:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

To uafhængige animationer i to forskellige slices

Vil have to forskellige animationer i samme billed men i to forskellige slices, så det kan gemmes i to filer som kører hvert for sig.

Og jeg vil ikke lave det som to billeder, det er netop det jeg vil undgå.
Avatar billede ducks Nybegynder
27. september 2006 - 22:54 #1
1. Du modsiger dig selv "Vil have to forskellige animationer i samme billed men i to forskellige slices"

2. Du kan ikke lave noget animeret i Photoshop, mener du ImageReady eller Flash?
Avatar billede falcon59 Nybegynder
27. september 2006 - 23:27 #2
Jeg tror ducks har ret i nr 1, men PS CS kan vist godt lave gif animtioner, men ikke to i samme fil - tror jeg.
Avatar billede iss Novice
27. september 2006 - 23:31 #3
1, nej det er ikke en modsigelse... det er samme billed samme psd fil, men gemmes som to gif/flash hvad jeg nu har tænkt at gemme i.
2) som efter ImageReady er en del af PhotoShop er det vist ikke svært at gætte.
Avatar billede falcon59 Nybegynder
28. september 2006 - 06:37 #4
OK - men så er det jo bare at komme igang med at animere.
Avatar billede gnuhest Nybegynder
23. januar 2007 - 13:21 #5
Ja, man kan godt animere i imageready.. brugte dog imageready før jeg fandt ud af photoshop.. bare tryk på windows og så animation, tror jeg nok den hedder.. så er det 100% det samme som imageready.. bah
Avatar billede iss Novice
15. april 2007 - 08:21 #6
Lukker