Avatar billede jaiz Nybegynder
27. september 2006 - 16:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ext. HDD kan ik findes af XPSP2

Hey all, jeg sidder med en maxtor one touch (v. 1) ...

Jeg har testet med 4 forskellige USB porte på min stationær computer, og nu har jeg osse testet på min laptop på 4 porte windows vil bare ikke finde den. Og har haft lidt problemmer de sidste par uger med at blive fundet men så har jeg bare genstartet også var den der igen.

Jeg har både kigget under Computeradministration m.m. men det somom windows tror jeg slet ikke har sat den til, og jeg skal virkelig have min data ud fra den disk, nogen som har nogen foreslag?

Tak
Jaiz
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2006 - 19:47 #1
Kan disken ses under diskhåndtering?
Avatar billede jaiz Nybegynder
27. september 2006 - 22:53 #2
nopes :/
Avatar billede gratis Nybegynder
28. september 2006 - 04:58 #3
har du prøvet med forskellige usb kabler også ?
Avatar billede jaiz Nybegynder
28. september 2006 - 08:09 #4
^det prøver jeg lige ku måske være heldig at det var det :)
Avatar billede jaiz Nybegynder
28. september 2006 - 08:16 #5
nope virker heller ik
Avatar billede gratis Nybegynder
28. september 2006 - 17:16 #6
når du nu har prøvet på 2 pc'er og med forskellige kabler, tyder det på at disken er, eller er ved at stå af :| hvis du har mulighed for at sætte den til en kammy's pc ku det være en måde at tjekke yderligere på.Ta et kig på denne site for at se om der sq være någet du ka bruge, http://www.usbman.com/index.htm
Avatar billede jaiz Nybegynder
20. november 2006 - 13:50 #7
//lukker spørgsmål