Avatar billede graf Nybegynder
19. november 1999 - 12:39 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Blafrende flag ????

Jeg kan ikke huske hvilken funktion / filter man anvender for at få et "fladt" (ai-fil)flag til at bølge i vinden.
Eller er det ovre i Illustrator 8 ?
Nogen bud - det haster lidt.
Avatar billede pandora Nybegynder
19. november 1999 - 20:29 #1
hmm, skal det være animere??
Avatar billede theartist Nybegynder
21. november 1999 - 21:55 #2
lav evt. noget ripple på den i ps, det giver en blafreeffekt.
Avatar billede graf Nybegynder
23. november 1999 - 22:34 #3
Nej det skal ikke være animeret´- bare en alm. photoshop effekt (som til tryk).

Kender ikke ripple - kan du uddybe det lidt?
Avatar billede pandora Nybegynder
24. november 1999 - 10:36 #4
Du går op i 'Filter'-og vælger 'Distort', dér vælger du 'Wave'-effekten.
Instil den efter ønske...
Avatar billede pandora Nybegynder
24. november 1999 - 10:37 #5
Husk at vælge lidt større område end flaget, for at opnå effekten..
Avatar billede skjoldby Nybegynder
28. november 1999 - 12:30 #6
Hvis du har startet i illustartor kan du ligeså godt lave det færdigt i illustator. Brug :
filtet --> distort --> twirl --> 20-40%

Så blafrer dit flag i den kolde vintervind...

skjoldet
Avatar billede graf Nybegynder
29. november 1999 - 08:01 #7
Til Skjoldby
Prøver i Illustrator - vender tilbage. Tak
Avatar billede pandora Nybegynder
29. november 1999 - 10:26 #8
øhm...så man får ingen point for at svare det???
mon ikke du så skulle ha lagt spørgsmålet under 'Illustrator' så?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
29. november 1999 - 17:42 #9
pandora>>> Jo. sikkert, men han har jo egentlig givet udtryk for i hans spm at han ikke var sikker, og da man ikke må oprette et spm to steder, hvad er der så at gøre end at prøve sig frem???
Avatar billede graf Nybegynder
30. november 1999 - 05:49 #10
Jeg er forholdsvis ny her så beklager meget hvis jeg har overtrådt "netiketten". Men vender som sagt tilbage. Har temmelig travlt for tiden. Ha' lidt tålmodighed ik' :)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
30. november 1999 - 19:03 #11
Du har ikke overtrådt noget som helst. Du har jo selv sagt du var i tvivl..
Avatar billede graf Nybegynder
08. november 2001 - 12:32 #12
Fik l\'st problemet p[ anden vis, men tak for interessen

Hilsen graf :)