Avatar billede stein40 Nybegynder
26. september 2006 - 21:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PC slukker/fryser ved belastning. F.eks ved virus scan

Jeg har en PC med bundkort af mærket Asrock , CPU: 1.8 MHz, DDR ram: 512 Mb, Strømforsyning: B400ATX.

Problemet er at PC'en slukker når den bliver udsat for belastning f.eks ved krævende spil eller virus scan. Når den slukker er der kun en ting at gøre, slukke for strømafbryderen i væggen og tænde igen. Den har være nede og blive "checket" med svaret var: VIRUS, så den blev formateret, og vi startede forfra. Men efter et par mådeder er vi tilbage igen, bare værre. Nu kan vi slet ikke komme i kontakt med den.
På et tidspunkt hjælp det at sætte en blæser op til, som ekstra køling, men heller ikke det virker mere.

Jeg er slet ikke nogen ekspert, men jeg ved det ikke er en virus. Det kan det ikke være. For jeg har en helt ren harddisk med styresystem og uden net forbindelse, hvis jeg køre virus check på den, så dør den også.

Men spørgsmåler er så hvordan kommer jeg i kontakt med den og hvis jeg skal skrifte nogle dele ud, hvilke skal jeg så tage?
Avatar billede haverslev Novice
26. september 2006 - 21:41 #1
Læg et svar selv og markere dit navn i venstre side, derefter klik på acceptere knap
Avatar billede stein40 Nybegynder
26. september 2006 - 21:50 #2
Her er så et svar, tror jeg...
Avatar billede stein40 Nybegynder
26. september 2006 - 21:54 #3
.
Avatar billede haverslev Novice
26. september 2006 - 21:54 #4
Fint
Så skal du bare lige "markere" dit navn
(ude i venstre side, der hvor du skriver indlæg)
Når det er markeret, så klikker du på acceptere knappen :O)
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar