Avatar billede radok Nybegynder
26. september 2006 - 18:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

<iframe> links

jeg har lavet en tabel, med 2 felter, så vil jeg gerne kunne trykke på "billedgalleri" også skal den så åbne i den anden side af tabellen, hvis det er forståeligt.
Avatar billede radok Nybegynder
26. september 2006 - 18:24 #1
<body>
<div align="center">
  <table width="750" height="672" border="0">
    <tr>
      <td height="150" colspan="2" align="left" valign="top" background="top.gif"></td>
    </tr>

    <tr>
      <td width="200" height="300" align="left" valign="top"><table width="200" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1"><a href="main.html" target="_main">Forside</a></div></td>
        </tr>

    <tr>
          <td><div align="center" class="style1"><a href="billedgalleri.html" target="_main">Billedgalleri</a></div></td>
        </tr>

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1">Scootere</div></td>
        </tr>

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1">
            Motorcykler -
            <br>
            Jin / SkyTeam
          </div></td>
        </tr>

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1">Vej viser</div></td>
        </tr>

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1">Om Yndgaard Auto </div></td>
        </tr>

      </table></td>

      <td width="550" height="600" rowspan="2" align="left" valign="top"><iframe src="main.html" name="main" scrolling="auto" frameborder="0" width="550" height="600"align="right"></iframe></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="200" height="300" align="left" valign="top"></td>
    </tr>
  </table>
</div>
</body>
Avatar billede radok Nybegynder
26. september 2006 - 18:24 #2
Der er koden, og jeg syntes bare at den åbner en ny side :(, hvad gør jeg forkert
Avatar billede mstorgaard Praktikant
26. september 2006 - 18:34 #3
Du skal ikke have en understreg på "target"..

Dvs:
<body>
<div align="center">
  <table width="750" height="672" border="0">
    <tr>
      <td height="150" colspan="2" align="left" valign="top" background="top.gif"></td>
    </tr>

    <tr>
      <td width="200" height="300" align="left" valign="top"><table width="200" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1"><a href="main.html" target="main">Forside</a></div></td>
        </tr>

    <tr>
          <td><div align="center" class="style1"><a href="billedgalleri.html" target="main">Billedgalleri</a></div></td>
        </tr>

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1">Scootere</div></td>
        </tr>

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1">
            Motorcykler -
            <br>
            Jin / SkyTeam
          </div></td>
        </tr>

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1">Vej viser</div></td>
        </tr>

        <tr>
          <td><div align="center" class="style1">Om Yndgaard Auto </div></td>
        </tr>

      </table></td>

      <td width="550" height="600" rowspan="2" align="left" valign="top"><iframe src="main.html" name="main" scrolling="auto" frameborder="0" width="550" height="600"align="right"></iframe></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="200" height="300" align="left" valign="top"></td>
    </tr>
  </table>
</div>
</body>
Avatar billede radok Nybegynder
26. september 2006 - 18:40 #4
Fantastik!! :D mange tak var ved at blive sindsyg over det, du kan smide et svar så acceptere jeg
Avatar billede mstorgaard Praktikant
26. september 2006 - 19:52 #5
Så er der da et svar (: