Avatar billede hansgeist Nybegynder
26. september 2006 - 12:32 Der er 2 kommentarer

Hjælp til flytning af MySql database

Hej vi skal skifte LMS og vil gerne have hjælp til at flytte vores kursister fra vores gamle system "BAC" ind i det nye "Moodle".

Der er noget arbejde i at forstå hvordan data fra vores tidligere system kan passe ind i det nye.

Hvis du har tid og lyst til at hjælpe til en dags tid. Så betaler vi gerne en bunke penge for det.

Mange hilsner
Niklas Thrane
ID-Uddannelse
Avatar billede stenbryggen Nybegynder
26. september 2006 - 21:53 #1
Jeg er intresseret i at hjælpe og arbejder til dagligt med MySQL og php.
Hvis du er interesseret så send en mail til kim.stenbryggen@dicar.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. oktober 2006 - 19:58 #2
Hvor i verden foregår det? Jeg har arbejdet som databasespecialist og udover det kodet adskillelige MySQL basserede applikationer. Kontakt mig på mail@mc-solutions.dk eller tlf 405 11 627 hverdage efter middag.

  Mvh
Mikkel Christensen