Avatar billede gobbel Nybegynder
26. september 2006 - 10:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af mail

Hejsa

Jeg kan ikke forstå hvorfor min outlook express "tømmer" min webmail samtidigt. Er det ikke muligt at den blot overfører de forskellige mails således at de stadig ligger på internet-hosten, således man kan se dem begge steder?!
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2006 - 10:46 #1
Funktioner -> Konti -> Fanebladet "Post" -> Marker din konto -> Egenskaber -> Fanebladet "Avanceret" -> Flueben i "Gem en kopi af meddelelser på serveren"
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. september 2006 - 12:13 #2
Kryds samtidig af at de skal slette efter x antal dage, samt "fjern meddelelser når de er slettet fra slettet post". Ellers bliver din box hurtigt fyldt op. Brug evt. en anden mailadresse til folk dervil sende dig filer, og lad være med at gemme indholdet af denne på serveren.
Avatar billede gobbel Nybegynder
26. september 2006 - 18:00 #3
super, lige hvad jeg manglede! TAK
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2006 - 03:08 #4
Velbekomme, og tak for point.  :-)