Avatar billede xafion Nybegynder
17. maj 2001 - 09:01 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Snyd?

Hej. Jeg ved ikke, jeg er ikke vant til at anklage folk for at snyde, mest fordi jeg er ligeglad men...

Sjensen har fået 1200 point for noget som stortset enhver ved. Desuden svarede han selv på spørgsmålet med flere ting, såsom Searh Page. Hvordan kan han vide det hvis han ikke ved hvor Start Page er!?

http://www.eksperten.dk/spm/72769

sjensen, 1200 point. Derudover bliv svaret godkendt på ca. en time. Det hentyder sikkert ikke til noget men. Enhver kan begive sig til at vente.

Og Peter der har lavet spørgsmålet har kun oprettet ét spørgsmål. Til 1200 point.

Det kan være sjensen har haft en konto liggende en del tid ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. maj 2001 - 09:03 #1
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=peter_f&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0

check lige den!

Oprettelsesdato 2000-11-10 11:40:43
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (187 dage * 5 point) 935
Point tjent 0
Point brugt 1200
Point ude 0
Banner Point 0
I alt 35
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. maj 2001 - 09:03 #2
sjensen? - han er jo på 3. pladsen??? Hvorfor skulle han snyde?
Avatar billede xafion Nybegynder
17. maj 2001 - 09:05 #3
Hvorfor skulle Hamburger tage dope?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. maj 2001 - 09:05 #4
Godt spørgsmål .. det tror jeg heller ikke ... meeen jeg har ikke set ham her i laaaaang tid altså aktiv .. det stinker lidt det her .. meeen I\'ll give him the benefint of the doubt ..
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. maj 2001 - 09:06 #5
Det ser sgu lunkent ud, men sjensen? - er han mon blevet frustreret over at han ikke flytter sig så meget længere?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
17. maj 2001 - 09:06 #6
han har sgu ikke tjent meget:=)
Avatar billede disky Nybegynder
17. maj 2001 - 09:06 #7
til morten: ja måske er dette grunden til han har så mange point
Avatar billede xafion Nybegynder
17. maj 2001 - 09:06 #8
Begynder du nu også på det bigbrother engelsk?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. maj 2001 - 09:06 #9
det er sq da dumt at være grådig når man ligger så højt i forvejen, hvis altså det er snyd!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. maj 2001 - 09:09 #10
xafion:> who me ? Jeg har ALTID brugt DA og EN sammen ..
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. maj 2001 - 09:09 #11
Gad vide om alle dem på top 10 har snydt sig til point? - \"bang! 50.000 point\" - uden at nogen opdagede det!!

Det lyder ikke så sandsynligt, men det lugter af snyd langt væk.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. maj 2001 - 09:10 #12
morten_dyrekilde:> nemmerlig .. makse har overhalet ham og jeg LÅ i røven på ham .. meen alligevel .. jeg TROR ikke han snyder, but you never know ..
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. maj 2001 - 09:10 #13
->3rdpixel.hove - det lyder da grimt alligevel...
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. maj 2001 - 09:12 #14
morten_dyrekilde -> forsvare ham heller ik\'!! ville bare ikke selv gøre det!!
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. maj 2001 - 09:12 #15
Hvorfor skulle han snyde? - jeg kunne godt tænke mig at høre ham sige noget her.

Er man immun når man ligger på top 10? - hvis han nu har snydt sig til 1200 point var der så nogen som seriøst ville smide ham af eksperten? -nej vel! Rolling Stones var også på stoffer, men derfor kom de ikke i fængsel (det gjorde de faktisk, men de kom u igen på grund af deres stjerne status).
Avatar billede xafion Nybegynder
17. maj 2001 - 09:15 #16
daugaard: har du ikke overvejet at snyde?
Avatar billede peter_f Nybegynder
17. maj 2001 - 09:19 #17
Hvad er problemet, sjensen har bare været heldig, det sker jo for nogle engang imellem :-) der er ikke noget snyd i det. han kan da ikke gøre for at jeg forærer ham en del point..

Iøvrigt er han den eneste som har svaret, hvis spørgsmålet var så nemt, hvorfor var der så ikke andre som ville skore de nemme points? og så ville jeg måske havde sluppet for selv at lære vbsscript i en fart.

xafion svarede ikke og heller ikke andre, jeg tror simpelthen ikke på at der er mange som ved konkret hvordan man gør....det er min erfaring, mange snakker om alt det de kan, men der kommer ikke nogle resultater.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. maj 2001 - 09:20 #18
morten_dyrekilde:> Det vil jeg ikke håbe vi er .. os på Top 10 står for mig på lige fod med alle andre når det kommer til snyd. Folk har bare ikke lige så stor tro på at vi kunne finde på at snyde som hvis en bruger der er oprettet for 1 md. siden kommer i en \"du har snydt\" situation ..

xafion:> nææ faktisk ikke .. for det har jeg brugt for meget tid på at tjene alle mine point til at jeg gider.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. maj 2001 - 09:21 #19
peter_f:> hvis jeg havde haft Outlook åbent havde jeg da svaret .. kl. er sku da lort om morgenen stadig ..
Avatar billede xafion Nybegynder
17. maj 2001 - 09:22 #20
Det ved jeg. Men. Bare givet tanken en lille bitte bitte bitte bitte overvejelse?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. maj 2001 - 09:23 #21
...havde jeg måske havde sluppet for selv at lære vbsscript i en fart... vbscript er det noget man lære i en fart??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. maj 2001 - 09:25 #22
xafion:> hvor usandsynligt det end lyder, nej ..

3rdpixel.hove:> Ehm .. NEJ :-)
Avatar billede xafion Nybegynder
17. maj 2001 - 09:25 #23
Peter) Det har du ikke ret i. Men jeg gider ikke kigge i en katagori der hedder WSH. Aner ikke hvad der er. Men hvis du er nu stod \"VBS\", ville det være mere kendt, men igen, det går under Visual Basic.

Havde du oprettet spørgsmålet der havde du fået hurtig feedback, men. Spørgsmål i katagorier som aldrig har set dagslys forbliver skumle og uset.

:o)

Såvidt jeg ved står WSH for Windows Scripting Host ik?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. maj 2001 - 09:27 #24
tdaugaard -> mente jeg nok!! :)
Avatar billede peter_f Nybegynder
17. maj 2001 - 09:28 #25
jo, og vbs kan bruges til flere ting og jeg skulle bruge det under scripting host, hvad er problemet.....

Dette er ved at blive iseriæst, vi bliver nok ikke enige ....
Avatar billede spectual Nybegynder
17. maj 2001 - 09:28 #26
Dette kunne jo også bare være at sjensen har fået en kæreste og derfor ikke kan bruge eksperten længere....

Man siger at der mange statsludere indenfor CS / Jubii games men på eksperten - det er jo extremt :)
Avatar billede peter_f Nybegynder
17. maj 2001 - 09:30 #27
spectual, det er pga. sådanne svar at jeg ikke gider at stille spørgsmål her hos eksperten, vi ses nok om 3000 dage igen....hygge 8-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. maj 2001 - 09:30 #28
xafion:> ehm .. faktisk bliver .VBS filer parset af WSH ...
Avatar billede peter_f Nybegynder
17. maj 2001 - 09:34 #29
...havde jeg måske havde sluppet for selv at lære vbsscript i en fart... vbscript er det noget man lære i en fart??

Jo jeg lærte da en del på en dag, så svært er det såmænd ikke, nu kan jeg da lave en masse ting globalt på mit netværk, oprette printere, tjekke netværkstilslutninger m.m. på mange klienter samtidig....
Avatar billede spectual Nybegynder
17. maj 2001 - 09:34 #30
hva\' mener du? (foriøvrigt var det en kommentar)
Avatar billede peter_f Nybegynder
17. maj 2001 - 09:35 #31
ja til tdaugaards svar om at man ikke lærer så hurtigt
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. maj 2001 - 09:36 #32
spectual:> \"Dette kunne jo også bare være at sjensen har fået en kæreste og derfor ikke kan bruge eksperten længere....\" ... den holder ikke synes jeg ... så ville man ikke ligepludseligt bare \"vælte\" ind og tjene 1200 point på INGENTING
Avatar billede disky Nybegynder
17. maj 2001 - 09:37 #33
peter: helt enig.

SKal jeg bruge hjælp spørger jeg i newsgroups.

men jeg svarer gerne herinde.

De eneste point jeg har brugt, skyldtes at mig og en anden begge skulle have haft, og opgave stilleren lavede en fejl.
Avatar billede spectual Nybegynder
17. maj 2001 - 09:38 #34
Ahh okay der har du vist en pointe. Jeg er nok bare stadig lidt småfuld fra i går. :P
Avatar billede peter_f Nybegynder
17. maj 2001 - 09:39 #35
ja news er mere seriøst, det bruger jeg tit, jeg troede at pointsystemet kunne hjælpe til hurtigt svar, i stedet gav det lidt bøvl fordi jeg gav mine points væk....ja hvorfor skulle jeg lade spørgsmålet være åbent, når jeg havde svaret til gavn for alle?
Avatar billede xafion Nybegynder
17. maj 2001 - 09:43 #36
I så fald burde du tage pointene igen.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. maj 2001 - 09:43 #37
Det er godt nok, men du brugte bare for mange point. desuden ligenre det fusk og fuskere ødelægger eksperten. hvis du er en fusker bruger skal du væk og hvis du er sjensen inde bagved så skal i begge to væk...

Du skulle ikke lade spørgsmålet stå åbent, men give det færre point. Det ligner fusk - derfor er vi sure på dig. spørgsmålet var godt nok...
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. maj 2001 - 09:54 #38
peter_f -> det er nok bare mig der er langsom så..
Avatar billede peter_f Nybegynder
17. maj 2001 - 09:55 #39
jeg holder mig væk bare rolig :-(
Avatar billede sjensen Nybegynder
17. maj 2001 - 16:29 #40
Hej Gutter,

Jeg synes godt nok I kommer langt omkring, men okay. Jeg hører selv til dem der kigger en ekstra gang når der er noget der ikke stemmer helt og tænker også om det eller det nu er snyd eller ej.

Men det er rigtigt at jeg ikke har været så aktiv i noget tid, og selvom jeg godt kan li\' ideen med at jeg skulle have fået en kæreste, så er det nu ikke det. Det ville min kone for øvrigt heller ikke snyes om ;-)

Jeg har bare pisse hamrende travlt i øjeblikket fordi en af mine kunder bliver ved at købe nye virksomheder hele tiden og jeg halser efter for at nå at færdiggøre installationen af mine programmer det ene sted inden jeg skal igang et nyt sted.

Men Tirsdag middag havde jeg lidt tid tilovers inden jeg skulle flyve tilbage fra en opgave og da jeg så et spm til 1200 point tænkte jeg jeg ville se hvad det var, selvom WSH ikke siger mig noget. Men i mine øjne handler spørgsmålet om Windows registry og det ved jeg noget om, så jeg svarede.

Og som jeg også har skrevet som kommentar i det oprindelige spm. (http://www.eksperten.dk/spm/72769) var jeg ligeså overrasket over at få det accepteret og at få alle pointene. Mit svar var endda ikke engang det endelige. Rent faktisk ved jeg ikke meget om vbs. Delphi og NT er mine specialer.

Men.. Jeg synes det er rart at vide at I alle stadig er på vagt over for snydere. Selvom jeg ikke er her så ofte og kan kigge efter er det rart der er andre der gør det.

Og tdaugaard, bare rolig. Du, og de andre på listen overhaler mig snart. Jeg bruger ikke så meget tid på eksperten p.t., men det skal nok komme igen.

Jeg har sagt det før og siger det igen. Pointene er ikke så vigtige for mig, og jeg er så gammel i denne branche (og har et rigtigt godt job) så min position på listen, hvadenten der er top10 eller top100 kan jeg ikke bruge til noget.

Men jeg er glad for at hjælpe andre med det jeg kan, og for de af jer der ikke selv har fundet ud af det endnu: Når man hjælper andre bliver man ofte nødt til at søge svar og løsninger selv, og dermed lærer man selv en hel del.

Så at ved at hjælpe andre hjælper man også sig selv. Og det princip passer mig fint.

Og i mine øjne er det hele ideen med eksperten !
Avatar billede fastpoint Nybegynder
17. maj 2001 - 16:31 #41
det er fordi han \"vuf\" bare er \"vov\" uheldig.
Måske \"gø\" er det \"vuf\" ikke den samme person.

\"Miav\"
Avatar billede xafion Nybegynder
18. maj 2001 - 16:01 #42
Det skulle have været et svar, sjensen.

Og Miav) Hvad fanden har du gang I?
Avatar billede sjensen Nybegynder
19. maj 2001 - 09:34 #43
xafion, sorry ! Men du klarede det selv.
Avatar billede xafion Nybegynder
19. maj 2001 - 09:47 #44
:o)