Avatar billede gsimo Nybegynder
25. september 2006 - 15:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at komme fra celle til celle

Hej

Jeg har lige installeret office 2002. Når jeg arbejder i excel er eneste måde jeg kan komme rundt mellem cellerne på, ved brug af mussen. Bruger jeg pillene er det arket jeg flytter. Hvordan får jeg det ændret så det opfører sig normalt?
Avatar billede excelent Ekspert
25. september 2006 - 15:15 #1
prøv scroll lock tast
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. september 2006 - 15:17 #2
Man bruger vel tab og enter
Avatar billede gsimo Nybegynder
25. september 2006 - 15:19 #3
scroll tasten har løst problemmet :D
Alt for besværligt at arbejde i excel når det kun er tab, enter og musen der virker.

Smid et svar, så får du lidt point som tak for den hurtige hjælp
Avatar billede excelent Ekspert
25. september 2006 - 15:23 #4
ok