Avatar billede dr-frank Nybegynder
25. september 2006 - 12:37 Der er 1 løsning

Langsom computer

hej min pc er blevet temmelig langsom er der nogen som kan tjekke min hijackthis og se om den er som den skal være...

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\SCardSvr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\SPYWAREfighter\spfprc.exe
C:\Programmer\Creative\SBAudigy2ZS\Surround Mixer\CTSysVol.exe
C:\Programmer\Creative\SBAudigy2ZS\DVDAudio\CTDVDDet.EXE
C:\WINDOWS\CTHELPER.EXE
C:\Programmer\SPAMfighter\SFAgent.exe
C:\Programmer\SetWeb\SetWeb.exe
C:\Programmer\Acronis\TrueImageWorkstation\TrueImageMonitor.exe
C:\Programmer\Acronis\TrueImageWorkstation\TimounterMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\VIRUSfighter\bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedul2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\VIRUSfighter\Bin\Zanda.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\system32\MsPMSPSv.exe
C:\PROGRA~1\MUSICM~1\MUSICM~1\MMDiag.exe
C:\Programmer\NETGEAR\SC101 Manager Utility\ZeteraService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mim.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\acrobat_sl.exe
C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\nipsvc.exe
C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\VIRUSfighter\bin\NJEEVES.EXE
C:\VIRUSfighter\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\VIRUSfighter\Nvc\bin\cclaw.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Frank & Marianna\Skrivebord\Hijackthis\hjt.exe
C:\Programmer\SPYWAREfighter\Spywarefighter.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.bt.dk/
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: WsftpBrowserHelper Class - {601ED020-FB6C-11D3-87D8-0050DA59922B} - C:\Programmer\Ipswitch\WS_FTP Pro\wsbho2k0.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [spywarefighterguard] C:\Programmer\SPYWAREfighter\spfprc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SBDrvDet] "C:\Programmer\Creative\SB Drive Det\SBDrvDet.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [CTSysVol] "C:\Programmer\Creative\SBAudigy2ZS\Surround Mixer\CTSysVol.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [CTDVDDET] C:\Programmer\Creative\SBAudigy2ZS\DVDAudio\CTDVDDet.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SPAMfighter Agent] "C:\Programmer\SPAMfighter\SFAgent.exe" update delay 60
O4 - HKLM\..\Run: [SetecCertUtil] C:\Programmer\SetWeb\SetWeb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TrueImageMonitor.exe] C:\Programmer\Acronis\TrueImageWorkstation\TrueImageMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AcronisTimounterMonitor] C:\Programmer\Acronis\TrueImageWorkstation\TimounterMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acronis Scheduler2 Service] "C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\VIRUSfighter\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [MimBoot] C:\PROGRA~1\MUSICM~1\MUSICM~1\mimboot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] "C:\Programmer\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mm_tray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1158786656625
O23 - Service: Acronis Scheduler2 Service (AcrSch2Svc) - Acronis - C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedul2.exe
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\nipsvc.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\VIRUSfighter\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\VIRUSfighter\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\VIRUSfighter\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman Data Defense Systems - C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Zetera - Zetera Corporation - C:\Programmer\NETGEAR\SC101 Manager Utility\ZeteraService.exe
Avatar billede dr-frank Nybegynder
03. oktober 2006 - 08:00 #1
jeg lukker !