Avatar billede jespereh Nybegynder
25. september 2006 - 11:16 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Send til Skrivebordet på Fjernskrivebordet?

Jeg har længe tænkt om det ville være muligt, at kunne lave en genvej i "Send Til" funktionen der leder hen til skrivebordet på det fjernskrivebord vi har på min skole.
Altså sådan, så man ikke behøver at logge på og hente filer af den vej, men altså så det bliver en send funktion.

Ved ikke helt om det giver mening, men kan i prøve at svare så godt i kan...

/jespereh
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2006 - 12:27 #1
tænker du på,  at du kopierer en mappe fra din eget skrivebord,  højrekliker og vælger "send til" og at det så automatisk skulle blive sendt til dit "fjernskrivebord" på skolens computer ?

i så fald nej !
Avatar billede jespereh Nybegynder
25. september 2006 - 12:34 #2
Ja, det var faktisk nogenlunde det jeg tænkte på. Er det ikke muligt, hvis jeg er logget på samtidig med?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2006 - 12:48 #3
måske,  jeg tester det lige !
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2006 - 12:52 #4
skal det være skrivebordet ?  må det ikke være en hdd på computeren,
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2006 - 12:58 #5
det kan godt lade sig gøre  poster om lidt
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2006 - 13:11 #6
det virker desværre kun den ene vej,  med mindre at du "mapper" drevne.

du kan kun sende til dit "originale" skrivebord, fra fjernskrivebordet.
Desværre ikke omvendt !
Avatar billede jespereh Nybegynder
25. september 2006 - 14:46 #7
ok, tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2006 - 16:03 #8
det var så lidt !  du skal bare accepterer mit svar, så bliver jeg så glad ! he he
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2006 - 20:05 #9
jespereh...  er du sød at accepterer mit svar,  ellers får jeg ikke mine point !
Avatar billede jespereh Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:53 #10
Jeg prøver, men hver gang jeg trykker accepter, sker der ingenting...
Avatar billede jespereh Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:54 #11
Nu var den der!
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2006 - 11:06 #12
takker !  ;o)