Avatar billede sizx.dk Nybegynder
25. september 2006 - 10:21 Der er 1 kommentar

Mærkelig Performance

Hejsa Exp.dk
Jeg har købt mig en Asus A6Ja, med specifikationerne:

Intel Centrino Dual-Core 1.83ghz
1024 MB DDRII Ram
ATI Radeon Mobility X1600 /m 256 DDR2 Ram

Dette burde give en udmærket performance, og gør det som sådan også. Dog har jeg problemer med små 1-2 sekunders freezes med jævne mellemrum, fx når jeg går ind i et nyt lokale i spil som FEAR eller Half-Life 2. Udover disse små freezes kører det flydende. Jeg har forsøgt mig med at sætte grafikken ned, men uanset om jeg kører 640x480 med alt på off og minimum, eller 1024x768 med alt high/max og AntiAlias og Anisotropisk Filtrering, er det det samme. Spørgsmålet til jer er hvordan og hvorledes dette kan forekomme ? Og hvad jeg evt skal gøre for at rette det ?

Mvh Sizx
Avatar billede lzs Nybegynder
25. september 2006 - 17:15 #1
Det er ikke fordi at hardisken går i standby vel?
Tror ikke det virker når du også har prøvet at sætte grafikken helt ned, men nogle bærbare (bl.a. min :P) performer bedst hvis den kører direkte på strøm, så prøv evt at pille batteriet ud.