Avatar billede grimstrup Nybegynder
24. september 2006 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brænde Video_TS mappper?

Hvordan brænder jeg en dvdnår det der ligger på computeren hedder Video_TS (mappen altså) der er så en masse filer i selvfølgelig, men hvis jeg skal brænde dvden ud, hvordan gør jeg så det rigtigt?
Avatar billede coderdk Praktikant
24. september 2006 - 15:06 #1
Hvis du f.eks. bruger Nero, skal du vælge DVD Video og bare smide indholdet af din VIDEO_TS mappe over i den mappe Nero opretter på DVD'en (som også hedder VIDEO_TS)...
Avatar billede grimstrup Nybegynder
24. september 2006 - 15:24 #2
okay jeg er inde i den der hedder dvd-video, men den laver ikke selv en mappe der hedder video_Ts eller noget andet.. hvis jeg bare hiver mappen fra computeren over, så får jeg bare alle de forskellige filer efter hinanden uden de er i en mappe, og det er ikke godt nok vel?
Avatar billede grimstrup Nybegynder
24. september 2006 - 15:48 #3
min fejl, har fundet det nu, takker for svaret:)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
24. september 2006 - 15:49 #4
Hvis du er i DVD-video, så ligger den allerede i din VIDEO_TS mappe, eller ihvertfald burde. Hvis du er i tvivl, så kig på denne guide: http://www.dvdshrink.info/nero-video.php
Avatar billede coderdk Praktikant
24. september 2006 - 16:53 #5
Så lidt :)