Avatar billede pyroman Nybegynder
24. september 2006 - 14:31 Der er 1 kommentar

Ingen backlight på ThinkPad T30

Hejsa

Da jeg her forleden åbnede og tændte min ThinkPad T30, kunne jeg intet se på skærmen - efter et nærmere kig så jeg at der rent faktisk var noget på skærmen, der manglede bare baggrundlyset.
Jeg har ikke haft nogle problemer med den før, og jeg har hverke tabt eller stødt den på nogen måde.
Ved at sætte en anden skærm til kunne jeg gå ind i BIOS og tjekke om der var en indstilling dér der gjorde det, men det er ikke tilfældet. Så mit bud på hvad der er galt, er at baggrundslyset på en eller anden måde er gået - fx en løs forbindelse eller noget i den dur.

Nogle der har en ide om hvad man kan gøre?
Avatar billede lzs Nybegynder
24. september 2006 - 19:11 #1
hvis der stadig er garanti, så ville det bedste nok være at sende den til reperation.