Avatar billede scientific Praktikant
24. september 2006 - 00:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opstart word 2003 fejl i margen.

Jeg har installeret office 2003 på min maskine.
Computeren har så været lånt ud og nu starter word op med margen på 0 fra toppen. (lån aldrig din computer ud!)
Åbner jeg sideopsætning står den med 3 cm, som den skal, men jeg skal gå ind i sidehoved og sidefod for at margenerne falder på plads.

Jeg har prøvet at slette/omdøbe alt, hvad jeg kunne finde der hed normal.dot og jeg har forsøgt geninstallation. Jeg har forsøgt at afinstallere og slette alt, hvad der mindede om office og så installere igen.
Alt sammen forgæves.
Ud fra andre tråde jeg har læst har jeg en ide om at det måske kan være outlook express, der driller, men jeg kan ikke finde ud af at afinstallere det.

Nogen som kan hjælpe mig?
Avatar billede scientific Praktikant
24. september 2006 - 01:27 #1
Tror det var outlook express der fuckede lortet op.
Jeg installerede alm. Outlook som kom med office 2003-cd'en. Ændrede ingen indstillinger eller noget.
Nu starter word som det skal. - hvorfor fanden skal jeg også have outlook ex-lorte-press på computeren?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2006 - 04:26 #2
Avatar billede scientific Praktikant
24. september 2006 - 17:36 #3
Ja - det var det der var galt. Men som jeg skriver fik jeg det løst ved at installere Outlook på computeren. Højst ulogisk, men det virker.