Avatar billede perp Nybegynder
17. maj 2001 - 00:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

firmanavn på exe-filen

Er der nogen der kan hjælpe mig ASAP.
Jeg skal inden imorgen have ændre et firmanavn på min exe fil.
Jeg har hentet noget sorcekode fra I.nettet som jeg har bygget vidre på. Men nu hvor jeg har lavet exe filen så viser den når man højreklikker på filen og vælger version og firmanavn et firma navn og dette kunne jeg godt tænke mig at få ændret. desuden kunne jeg godt tænke mig at ændre version nr. fra 1.0 til 0,5b eller lign.
det må godt gå lidt stærkt. Ku godt tænke mig lidt søvn =)
PS. det er den 17 maj kl 00:34
Avatar billede rasmusmoller Nybegynder
17. maj 2001 - 00:52 #1
Jeg antager du udvikler i VB.

I properties for projektet kan du under fanebladet \"Make\" angive de ønskede informationer.

Håber det er rigtigt forstået.

mvh. Rasmus
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
17. maj 2001 - 01:13 #2
du ku også bare ændre det i en hex-editor, hvis du ikke har adgang til source-coden mere, men det er lidt svært.
Avatar billede perp Nybegynder
17. maj 2001 - 04:58 #3
Vi takker og bukker =)