Avatar billede jens_jensen Nybegynder
23. september 2006 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook data

Hej

Jeg vil gerne spørge om de ting man skriver i sin kalender i Outlook ikke gemmes på nettet? For jeg tænker på hvis HD'en skal formateres så behøver man ikke at tænke på at få det gemt vel?

På forhånd tak!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. september 2006 - 16:07 #1
Det gemmes ikke på nettet, det skal sikkerhedskopieres: http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bda%3B287070&x=17&y=7
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
23. september 2006 - 18:19 #2
Hvis du er tilsluttet en Exchange server, mener jeg at alt, undtagen selvoprette mapper gemmes ved backup. Og ellers ligger det hele i Outlook.pst:

C:\Documents and Settings\[Dit navn]\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\
Avatar billede jens_jensen Nybegynder
23. september 2006 - 18:28 #3
Jeg takker for svarene. Jeg eksporterer min kalender også for en sikkerheds skyld. Når jeg så engang formaterer kan jeg jo selv lægge mærke til om kalenderen evt. er tom. Så kan jeg jo bare importere filen og hvis den er fuld er det jo bare dejligt. Det må blive vejmand der får pointene denne gang men også tak til akyhne.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2006 - 04:20 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)