Avatar billede oscommerce Nybegynder
23. september 2006 - 12:41 Der er 3 kommentarer

Hjælp til opsætning af en Oscommerce løsning

Hej

Jeg søger et tilbud på opsætningen af en Oscommerce løsning, hvor jeg har købt designet på en side som sælger Templates.

Jeg troede jeg selv kunne sætte det op - men er løbet ind i forskellige installationsproblemer.

Der er tale om en standard OScommerce løsning inklusiv design som skal ligges op på en server.

Jeg har et webhotel hos Web10.dk - men er åben overfor at ligge løsningen på et andet hotel (evt. et hotel med egen betalingsgateway).

Som udgangspunkt skal der er ikke programmeres yderligere - da løsningen er en out-of-the box løsning inklusiv design og Oscommerce.

Men skabelonen mangler dog et Affiliate program som jeg også gerne vil have med.

Er der nogen som kan hjælpe mig hermed?

Med venlig hilsen
Jan Rosendahl
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. september 2006 - 14:29 #1
Du skal være velkommen til at kontakte os på 75 71 19 93 eller på kontakt(at)venio.dk

Vi har efterhånden leveret en del oscommerce løsninger, såvel som standard, og special udviklede.

Læs mere om os på venio.dk
Avatar billede dbman Nybegynder
23. september 2006 - 23:27 #2
Hej!
Jeg kan på det kraftigste anbefale Venio!
De er virkelig dygtigt til OSCommerce. De har løst nogle opgaver for min virksomhed og jeg er yderst tilfreds med deres arbejde.
Avatar billede blach Nybegynder
24. september 2006 - 12:50 #3
ItConcept har også kompetencer indenfor opsætning af osCommerce webshops.
Se mere på http://itconcept.dk/webshop/